Vít Pohanka

České a slovenské muzeum v Iowě potřebuje pomoc

29. 07. 2008 6:49:15
Jak jste možná zaznamenali, záplavy na americkém středozápadě před časem postihly i tamní českou a slovenskou komunitu. Silně poškozené jsou sbírky krajanského muzea v Iowě. Před časem jsem v Cedar Rapids byl a točil jsem tam rozhovory a reportáž pro Český rozhlas. Od té doby uplynul měsíc, ale Národní české a slovenské muzeum a knihovna stále potřebují pomoc. Pokud chcete vidět, jak to tam vypadá, zde najdete i videoreportáž.

Vít Pohanka

Je to smutný pohled. Muzeum je hodně poničené. Měl jsem s sebou kameru, natočil jsem rozhovor a obrázky o tom, jak to tam vypadá a najdete je zde.

Dlouho jsem na blog nepsal. Důvodem je záměr Českého rozhlasu nechat blogovat redaktory a zpravodaje na vlastním blogu. Jako loajální zaměstnanec budu blogovat na domovské stanici a proto jsem přestal před časem posílat příspěvky sem. Ale zatím se to na webu Českého rozhlasu nerozjelo a tak posílám odkaz na videorepo ze Cedar Rapids sem.

Pokud chcete pomoci, najdete další informace (v angličtině) na téhle stránce:

www.ncsml.org

Příjemné úterý :)

Vít Pohanka

Autor: Vít Pohanka | karma: 13.27 | přečteno: 3332 ×
Poslední články autora