- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
U něj se na spotřebu nehraje a prodává se lidem s trochu většími příjmy a proto se jich neprodá asi tolik. Hummer nerušit, je to legenda, ale chtělo by to se zaměřit taky na výrobu aut ekologičtějších, levnějších na provoz a s lepšími jízdími vlastnostmi. Prodávat jenom auta, která dojedou od benzinky k benzince není dlouhodobě udržitelné a většina populace si je ani nemůže dovolit.
Co se týče "vykoupení" velké trojky tak absolutně souhlasím s názory Michaela Moora, podívejme se jaká auta tyto tři firmy vyrábí a zjistíme že nic jiného se ani nedalo čekat. A konkrétně GM se proste nepoučí. Tedy slova CEO všech třech firem, že za úpadkem do kterého se dostali nestojí ani marketingová strategie ani výroba,tedy podle mého nejsou pravdivá..
3 Mio. lidi bez prace je nesmysl protoze pokud tihle tri prestanou dodavat auta na trh tak nekdo zaplni jejich diru a tim musi vyrabet vic a nato zas potrebuje lidi. Takze prevazny pocet techto zamestnancu se jen prelije do jinych firem.
Mimo jine, tak tato "velka trojka" je jiz dlouhodobe ve velkych problemech a ztratach. Mimo jine Ford v poslednich letech prodal co se dalo(tym F1, Aston Martin, Jaguar). GM sve auta prodava hlavne v USA atd. Nasypane penize se prez ne opet dostanou pouze k zamestancum a ne na restrukturalizaci firem. Musi jednat s odbory o snizeni mzdovych nakladu a rychle zacit vyrabet vozidla o ktera stoji zakaznik. Pro nejrychlejsi proces restrukturalizace je zbavit se nynejsich manazeru a prejit na krizove rizeni interim manazery. Nebo vyuzit zakona na ochranu pred veriteli a restrukturalizovat pod verejnym spravcem, Vse musi probehnout jeste do vanoc. Nebo to vse dopadne, jako s Britskym MG Rover - 6tis lidi bylo propusteno a vsechny tovarny se zavrely. MG Rover mel take prodej jenom na britskych ostrovech.
Neni to nic jiného než vydírání. Když se daří, je stát to nejhorší (protože reguluje, zdaňuje, vymýšlí si,....) a když se nedaří....pomóc, pomóc, zachraňte nás, jinak se zhroutí celý systém.
Někde jsem četl, že až 20% pracovních míst v USA je nějak spojeno s touhle trojku. To se to potom vyhrožuje....
Takže reálný socialismus se dělil s lidmi i o zisky (přesto za ni nestál), zato kapitalismus podle USA se dělí s lidmi jen o ztráty... Jaký meti nimi vlastně rozdíl?
to je ten americký kapitalismus, kdy s emusí každý starat sám o sebe?Tákže normální střední vrstva je vyhozena na ulici a je to její problém, ale páni manažeři chtějí pomoc od státu v USA:-)))
Přesně tak,jako banky.Když to jde,sedřeme z vás kůži,když se to pos...e,tak at to zaplatí všichni ze svých daní,jinak bu bu bu položí se systém...začínám si myslet,že to zdanění "velmi vydělávajících"není od věci...
Mě by docela zajímalo kam až tahle tendence k žádostem o pomoc státu může zajít. Vzpomínám si jak američané vždy opovrhovali systémy založenými pomoci od státu: "vždy je třeba se spolehnout jen sám na sebe" :-). A že někdo přijde o práci, je přeci jeho věc. Musí se o sebe postarat a najít si jinou.
Možná jsme na začátku konce současného "Říma". Nejdříve by ale měli dokončit "rozdělanou práci" v Iráku a Afganistánu. Pak ať se "klidně zhroutí". Mám ale pocit, že odejdou bez ohledu na situaci v těch státech. Zdá se mi, že úlohu "světového četníka" v budoucnu nezvládnou.
těchto křižniku silnic,kdo se jen jednou svezl třeba v Cadillaku,nikdy na ten pocit z pohodli a luxusu určitě nezapomene!