Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

standysman

Hummer je Hummer

U něj se na spotřebu nehraje a prodává se lidem s trochu většími příjmy a proto se jich neprodá asi tolik. Hummer nerušit, je to legenda, ale chtělo by to se zaměřit  taky na výrobu aut ekologičtějších, levnějších na provoz a s lepšími jízdími vlastnostmi. Prodávat jenom auta, která dojedou od benzinky k benzince není dlouhodobě udržitelné a většina populace si je ani nemůže dovolit. :-)

0/0
3.12.2008 18:17

k-phillip

drzost

Co se týče "vykoupení" velké trojky tak absolutně souhlasím s názory Michaela Moora, podívejme se jaká auta tyto tři firmy vyrábí a zjistíme že nic jiného se ani nedalo čekat. A konkrétně GM se proste nepoučí. Tedy slova CEO všech třech firem, že za úpadkem do kterého se dostali nestojí ani marketingová strategie ani výroba,tedy podle mého nejsou pravdivá..!

0/0
3.12.2008 18:16

ppdedek

3 Mio. lidi bez prace je nesmysl....

3 Mio. lidi bez prace je nesmysl protoze pokud tihle tri prestanou dodavat auta na trh tak nekdo zaplni jejich diru a tim musi vyrabet vic a nato zas potrebuje lidi. Takze prevazny pocet techto zamestnancu se jen prelije do jinych firem.

0/0
3.12.2008 18:05

nowra

Automobilovy dinosauri

Mimo jine, tak tato "velka trojka" je jiz dlouhodobe ve velkych problemech a ztratach. Mimo jine Ford v poslednich letech prodal co se dalo(tym F1, Aston Martin, Jaguar). GM sve auta prodava hlavne v USA atd. Nasypane penize se prez ne opet dostanou pouze k zamestancum a ne na restrukturalizaci firem. Musi jednat s odbory o snizeni mzdovych nakladu a rychle zacit vyrabet vozidla o ktera stoji zakaznik. Pro nejrychlejsi proces restrukturalizace je zbavit se nynejsich manazeru a prejit na krizove rizeni interim manazery. Nebo vyuzit zakona na ochranu pred veriteli a restrukturalizovat pod verejnym spravcem, Vse musi probehnout jeste do vanoc. Nebo to vse dopadne, jako s Britskym MG Rover - 6tis lidi bylo propusteno a vsechny tovarny se zavrely. MG Rover mel take prodej jenom na britskych ostrovech.

0/0
3.12.2008 17:25

sirc

Velká trojka

Neni to nic jiného než vydírání. Když se daří, je stát to nejhorší (protože reguluje, zdaňuje, vymýšlí si,....) a když se nedaří....pomóc, pomóc, zachraňte nás, jinak se zhroutí celý systém.

Někde jsem četl, že až 20% pracovních míst v USA je nějak spojeno s touhle trojku. To se to potom vyhrožuje.... 

0/0
3.12.2008 14:26

lopee

Rozdíly

Takže reálný socialismus se dělil s lidmi i o zisky (přesto za ni nestál), zato kapitalismus podle USA se dělí s lidmi jen o ztráty... Jaký meti nimi vlastně rozdíl?

0/0
3.12.2008 14:01

vojtexx

:-)

to je ten americký kapitalismus, kdy s emusí každý starat sám o sebe?Tákže normální střední vrstva je vyhozena na ulici a je to její problém, ale páni manažeři chtějí pomoc od státu v USA:-)))

;-D;-D;-D;-DRv

0/0
3.12.2008 13:45

usual suspect

Re: :-)

Přesně tak,jako banky.Když to jde,sedřeme z vás kůži,když se to pos...e,tak at to zaplatí všichni ze svých daní,jinak bu bu bu položí se systém...začínám si myslet,že to zdanění "velmi vydělávajících"není od věci...Rv

0/0
3.12.2008 14:04

Parouback

Re: :-)

Spíš to vypadá, že pod vlivem těchto událostí přestáváte myslet úplně.

0/0
3.12.2008 14:41

usual suspect

Re: :-)

Nechám se rád poučit.A taky se zeptám,proč nezatížit spekulanty s penězi většími daněmi,když vlastně nic nevyrábí a rizikové akce pramenící z nenažranosti musí potom vyfutrovat stát?

0/0
4.12.2008 18:13

roman15

USA - the country of subprime bankers and vehicles

Mě by docela zajímalo kam až  tahle tendence k žádostem o pomoc státu může zajít. Vzpomínám si jak američané vždy opovrhovali systémy založenými pomoci od státu: "vždy je třeba se spolehnout jen sám na sebe" :-). A že někdo přijde o práci, je přeci jeho věc.  Musí se o sebe postarat a najít si jinou.

Možná jsme na začátku konce současného "Říma".  Nejdříve by ale měli dokončit "rozdělanou práci" v Iráku a Afganistánu. Pak ať se "klidně zhroutí".  Mám ale pocit,  že odejdou bez ohledu na situaci v těch státech. Zdá se mi, že úlohu "světového četníka" v budoucnu nezvládnou.

0/0
3.12.2008 12:31

johnpeters

škoda

těchto křižniku silnic,kdo se jen jednou svezl třeba v Cadillaku,nikdy na ten pocit z pohodli a luxusu určitě nezapomene!

0/0
3.12.2008 12:07

miro64

Re: škoda

KDYŽ TO NĚKDO BUDE KUPOVAT, AT SI JE DÁL VYRÁBĚJÍ - JINAK AT JDOU S NIMA DO HÁJE - JAKO TO PLATÍ V KAŽDÝM PODNIKÁNÍ

0/0
3.12.2008 12:39



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.