Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

osvetitel

<><><>

0/0
2.9.2008 4:24

CHYREN

Vy zas troubíte na trubku USA..

Kosovo samozřejmě je směrodatný precedent. Jestliže začneme vykládat mezinárodní právo účelově, abychom měnili pravidla kdy se to hodí..třeba i demokracii..je to chyba.SEPARATISMUS Kosovo přestavuje..zelenou mu USA daly a najednou to nejde? Je mě šuma fuk, jestli ti mají větší či menší právo na sebeurčení než druzí buď je, nebo není. Mezi Ruskem a USA platí buď jedno, nebo druhé. Takhle velmoci komunikují. Tomu rozumí. Amíci taky neřešili, jestli v Iráku jsou, nebo nejsou chemický, atomový zbraně. Kdyby ano, zničili by je z letadlových lodí, konvenční výzbrojí bez účasti osvobozovcí armády. Ale chápu vás, oslněný Silicon Valley..BAE systems..a Houstonem...jste trubač na zobák orla bělohlavého.;-D

0/0
2.9.2008 1:17

osvetitel

Re: Vy zas troubíte na trubku USA..

Kdyz je ti to vse tak jasne,tak jak jsi chtel to Kosovo resit,po te Chroatsko Srbske valce a vsemu  co Milosevicuv rezim rozpoutal?Kdo zato muze,ze v dobe kdy se komunismus hroutil po cele Evrope,si Srbove pestovali komunistickeho diktatora?A zjakeho duvodu se zanej jeho Rusti pobratimove nevzali,tak jako za ty trojske kone v te Gruzii?Proc naopak chteli souhlasit s  odtrzenim Kosova,vymnenou za US nevmesovani na Ukrajine?Srovnavat Kosovo s Gruzii je opravdu hloupost!A jeste vetsi Hloupost je srovnavat, jak se USA kdy chovala ve vyspelych zemich a v Evrope,stim jak se tam vzdy chovali Rusove,alias soveti!Srovnavat vybusny Balkan s bejvalou Ruskou zonou" a tvrdit ze tam slo o stejne problemy,muze pouze bambula!To ze to v Kosovu doslo tak daleko,ze jakekoliv pokojne souziti se Srbama,uz neprichazeo v uvahu,pada hlavne na vrub tem Evropanum,co tam meli cela leta dohlizet !!!

0/0
2.9.2008 5:47

CHYREN

Především ty osvětlovči temnoty..

;-D se měly udělat demilitarizované zóny v těch nejvíce sporných oblastech. Po té pozavírat vůdce Miloševičova režimu i UCK a nakonec vystěhovat albánce do Albánie. A srby z Kosova, které mělo být bez těchto dvou militantních etnik. Kosovo mělo být vyhlášeno za zónu se speciálním poválečným režimem. Ano EU za to může..nejvíc, ale taky USA.Rv;-D

0/0
2.9.2008 8:54

osvetitel

Re: Především ty osvětlovči temnoty..

A Rusove a Srbove nemohou za nic?8-oNelzi!;-DRv

0/0
2.9.2008 16:26

osvetitel

Re: Především ty osvětlovči temnoty..

SE MELY UDELAT?;-DA kdo je mel udelat,snad ne Cesi?;-D

0/0
2.9.2008 16:27

SID09

Nesouhlasím

Pane Pohanka, jste prototypem dnešního vzorného novináře. Zkreslujete co se dá a čtenářům podsouváte zkreslené informace.  Nejsem žádný rusomil, ale to co předvádí naše média je otřesné!

Žádná objektivita ! Soudný člověk pochopí o co v této oblasti jde.

Myslím, že zcela opomíjíte, že Rusové se dobrovolně ztáhli své vojáky z Evropy. Naopak USA rozšiřuje své vojenské základny na nová území - pod rouškou boje proti terorizmu a ochrany demokracie...... a podobné nesmysly (Bulharsko Rumunsko ......... připravovali i základnu v Gruzii).

USA poradili Saakašvilimu  vypustil kontrolní balonek. Rusko na to reagovalo nad očekávání ostře. Vojensky se už Gruzii nedá pomoct, tak nechají štěkat aspoň novináře.

0/0
14.8.2008 5:24

wiki5.5

Re: Nesouhlasím

vy chlastate dost casne z rana, nebo jste se vratil z tahu?

0/0
14.8.2008 6:06

5alfa

Re: Re: Nesouhlasím

Milý wiki, wiki5, wiki5.5, zpočátku osobní názor, přiměřeně slušný.  Jen Ti šáhl zase na něco, co Ty obdivuješ a přijde Tvůj obvyklý výpad ze 4.cenové... Něco jako Todd, ale on občas napíše něco alespo velice trefného se smyslem pro humor a je možné se alespoň zasmát.

Ty jsi DEMOKRAT (:-P??), ale Tvé snahy cokoli shodit slovníkem levé lůzy a používáním Klémova slovníku (mimochodem skvělý výňatek Tvých invektiv na několik odstavců je u blogu tý Američanky O tom, proč my nemáme rádi Amíky) je profláklý.

To, že Ty (asi) býváš po ránu pod vlivem (s tím Guantanámem to bylo podobné ;-D), to že Ty (asi) chlastáš dost časně zrána - ještě vůbec neznamená, že tak činí i zbytek světa kam dohlédneš...

Zkus názor rozporovat, zkus o něm diskutovat, ať se taky jednou dozvíme, proč je Tvůj názor jinej, hrdino!

0/0
14.8.2008 11:26

www.evlada.cz

Uf to bylo neco :)

Piste radeji neco o Wasinktoonu.

0/0
14.8.2008 4:45

Zuzana Hejná

vývoj událostí

je ale rychlejší než všechny vaše pindy, milí diskutující.

0/0
13.8.2008 7:40

5alfa

Re: vývoj událostí

To jistě je, všechny velmoci se chovají rychle, když chtějí a potřebují... ;-(

0/0
13.8.2008 18:28

wiki5.5

z informaci stranek OSN

Temur Iakobashvili also said on 07 August, that the South Ossetian militiamen were using, as he put it, "a new method" of attacking the Georgian villages.

"They open fire from hospitals and schools in order to provoke us on return fire in direction of their schools and hospitals and then to accuse us of barbaric actions," he said. "The international community should be seriously concerned over this."

0/0
13.8.2008 1:49

wiki5.5

Re: z informaci stranek OSN

Temur Iakobashvili, the Georgian chief negotiator and State Minister for Reintegration, said on 07 August, that Russia would further undermine its role as mediator and peacekeeper if it failed to convince the South Ossetian side on talks.

Speaking at a news conference on 07 August, Iakobashvili also said that Russia should also take responsibility over the recent tensions, because secessionist authorities were being supplied with arms and ammunition from Russia.

0/0
13.8.2008 1:50

Slama

Re: z informaci stranek OSN

Informaci rozumím tak, že Osetinci stříleli z oken nemocnice v Cchinvali na gruzínské vesnice a proto Gruzínci opětovali palbu - pomocí raketometů ráže 122 mm a houfnic ráže 152 mm?! Taková argumentace by asi u Mezinárodního trestního tribunálu neobstála, to je jednoznačně neadekvátní reakce, jaká byla dávána za vinu Slobodanu Miloševičovi v Kosovu. Ostatně prohlášení prezidenta Šakašviliho v televizi dne 8.8. je jasné - "obsadili jsme většinu území Jižní Osetie a potrestali "zločinecký" režim". Útok ze strany Gruzie na Jižní Osetii je ostatně velice podobný operaci Bouře, při které obsadily v roce 1995 chorvatské jednotky Srbskou Krajinu a navždy vyhnaly 150 000 - 200 000 původních obyvatel. Chorvati byli v rozporu s embargem OSN vyzbrojování a cvičeni za pomoci USA a dalších západních zemí, pak neočekávaně masivně zaútočili a také ničili civilní cíle a zabíjeli civilisty.

0/0
13.8.2008 2:46

Slama

Dvojí metr?

Domnívám se, že by se pan Pohanka měl zamyslet ještě nad další věcí. Jedním z hlavních bodů obžaloby Slobodana Miloševiče u ICTY bylo "vědomá a rozšířená kampaň teroru proti civilnímu obyvatelstvu .." Není ostřelování civilních objektů, včetně nemocnice, ve městě Cchinvali z raketometů ráže 122 mm (jedna salva 40 raket s celkem 256 kg trhavin zasáhne území až 3 ha) a těžkých houfnic ráže 152 mm (což je oboje možno si snadno ověřit ze západních zdrojů, ostatně jsme to všichni viděli v televizi) právě takovou vědomou a rozšířenou kampaní teroru proti civilnímu obyvatelstvu Jižní Osetie? 

0/0
12.8.2008 23:17

5alfa

Re: Dvojí metr?

Myslím, a to prosím ironicky, že to vidíš politicky špatně. :-P

Mírotvorné ruské síly s mandátem OSN to měly zabalit, jako Holanďané v Kosovu. Měly se nevměšovat a nechat konflikt eskalovat a měly strategicky ustoupit.

Jakmile by se OSN zase nedohodlo a bylo by několik tisíc mrtvých, mělo NATO pod hlavičkou USA začít bombardovat útočníka (tedy Gruzii) a zajistit JO samostatnost , pochopitelně se základnou USA na jižněosetickém teritoriu.

Pak by to bylo celé přesně stejné, jako v Kosovu.

Pokud Ruské modré barety na utočníka vlítly, dá se to pochopit a Holanďané měli udělat to samý v Kosovu. Pak  by to bylo o něčem jiném.

0/0
12.8.2008 23:35

wiki5.5

Re: Re: Dvojí metr?

ruske sily mely mandat OSN? nejlepsi je opakovat nesmysly dokud se nestanou pravdou, ze? OSN je nastroj na dve veci, ale asi by ani nedokazal udelat kozla zahradnikem... i kdyz kdo vi. Ale tahle lez je asi trochu moc, ne?

0/0
12.8.2008 23:41

5alfa

Re: Re: Re: Dvojí metr?

Tak se podívej, jak vypadala dohoda Gruzie, Rusko, OSN a kdo vykonával modrobaretovou službu s mandátem OSN v JO.

Až to najdeš a až to pochopíš, tak se sem vrať... :-P

0/0
12.8.2008 23:44

rezjir

Re: Re: Re: Re: Dvojí metr?

Tak jste měl pomoci s příkladem nebo odkazem.

0/0
13.8.2008 8:32

5alfa

Re: Re: Re: Re: Re: Dvojí metr?

Nedostal jich dost? :-)

0/0
13.8.2008 17:25

5alfa

Re: Re: Re: Dvojí metr?

"Navíc Rusko má v Osetii vojenský kontingent, který má mandát OSN"...

Chceš i WWW adresu, nebo si to, šmudlo, najdeš sám?

Prozradím Ti, že je to na iDnesu, brumlo! V

0/0
12.8.2008 23:53

wiki5.5

Re: Re: Re: Re: Dvojí metr?

podivej ze tam Rusko ma par vojaku neznamena, ze tam ma veleni a ze si muze delat co chce. Jenom ses odkryl na ci strane kopes

http://www.un.org/depts/dpko/missions/unomig/facts.html

0/0
13.8.2008 0:20

5alfa

Re: Re: Re: Re: Re: Dvojí metr?

Pár vojáků, máš na mysli povolených 3,500 mužů?Nemůžou si dělat co chtějí, mají dát útočníkovi po čuni. A nebo mohou být pro smích jako Holanďani a stáhnout ocas. Ostatně od památné holandské "ochrany civilistů", je nikdo k sobě jako mírotvorce nechce. ;-)

To USA v Kosovu ani neměla a stejně si dělala co chtěla.

No, TY asi  pořád potřebuješ hrdiny a nepřátele... ;-D

Zkus mi odpovědět, je pravda, že SNS mělo mandát OSN k umístění 3,500 mužů v Osetii? Ano nebo ne? V

Pochop, já neobhajuji zásah Ruska. Podle mne byl stejně neoprávněný, jako zásah amíků v Kosovu. Jen Ty těžko rozdýcháváš, že OSN umístilo do JO 3,500 mírotvorců z SNS, viď?

0/0
13.8.2008 0:30

wiki5.5

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dvojí metr?

dej mi pokoj s tvejma kecama o hrdinech. Zadnej mandat ty tvoji vychodni bratri nemeli, aby vtrhli do Gruzie, aby vyzbrojovali separatisty, aby vyuzivali Abchazii pro sve plany. Sice rikas, ze neobhajujes Rusy, ale delas to v jednom kuse.

0/0
13.8.2008 0:38

5alfa

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dvojí metr?

Nevím, kde vidíš, že jsou to moji bratři, asi zase blouzníš. No když neměli mandát OSN, tak pak je s Tebou těžká diskuse. Rv

Ty to neumíš vygooglit? ;-D

Pokud Tobě připadá obhajoba, že vojska OSN, která tam byla ze SNS v počtu 3,500 mužů vyjela po agresorovi, je to Tvůj problém. Pokud Ti vyhovuje stejný postup jako u Holanďanů v Kosovu - stáhnout osas a nechat zabít nějaké protivné civily, je to taky Tvůj problém.

Prostě se podívej, jak funguje mezinárodní právo a kdo na něj šlapal. Možná se budeš divit jsou to (nikolivěk mí) Rusové, kteří alespoň měli mandát OSN, a jsou to i Tví amíci, co se s žádným mandátem ani nepárali. ;-)

0/0
13.8.2008 0:55

5alfa

Re: Re: Re: Dvojí metr?

A ještě a ještě, Ty rozumbrado...

"jsou rozmístěni mírotvorci SNS, převážně ruské jednotky, a pozorovatelská mise OSN"

Hledej a hledej, třeba to i pochopíš, až najdeš... V

0/0
12.8.2008 23:59

5alfa

Re: Re: Re: Dvojí metr?

"umisťování jednotek nad rámec mandátu OSN je nepřípustné".

Dokážeš z toho odvodit, že tam byly jednotky Ruska s mandátem OSN a když si Rusko pozvalo další posily, že tento mandát překročilo? :-)

0/0
13.8.2008 0:01

5alfa

Re: Re: Re: Dvojí metr?

A poslední hřebíček do rakve...

"Ruské vojáky do Jižní Osetie poslalo OSN, jejich maximální počet byl omezen na 3,5 tisíce"

Takže hledej pravdu... Jednou OSN není k ničemu a když se dohodne (proč tohle USA nevetovalo, Šmoulo?), tak zase remcáš, že jejich rozhodnutí má cenu toaletního papíru.

Inu, je to Tvoje vizitka uvažovat a ctít pravidla, jen když se Ti to líbí a hodí... Rv ;-(

0/0
13.8.2008 0:12

wiki5.5

Re: Re: Re: Re: Dvojí metr?

my tam mame taky vojaky, takze jsme mohli udelat utok my? Tve pojeti mise je vskutku srandovni a ze se vubec Rusove muzou odvolavat na OSN je cynicke, protoze porusili presne to co meli sami hlidat. Ty ten toaletni papit pouzij, pro i na druhy konec, padaj z tebe .....

0/0
13.8.2008 0:24

5alfa

Re: Re: Re: Re: Re: Dvojí metr?

V JO máme MY, ČR vojáky? No, když myslíš...

Ostatně to koresponduje s Tvým legračním názorem, že základna Guantanámo vznikla až po teroristickém útoku na USA. Jsi prostě popleta.

Já vím, jednou se Ti něco hodí a jednou ne. To je zásadní rozdíl mezi demokratem a blbem. Demokrat přijme i to, když většina rozhodne o něčem, co mu nejde pod fousy.

Blb je ochoten něco respektovat, jen když se mu to hodí, jinak ječí, jako levicovej vohnout...

0/0
13.8.2008 0:34

wiki5.5

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dvojí metr?

priznej se, tys tu stranku OSN ani neotevrel, ze? a proc demagogicky sem zatahujes guantanamo? Tys jeste prdel do plinek, kdyz jsem ja sledoval co se delo na guantanamu. ;-D Mas pravdu ja jsem demokrat a celej zivot jsem byl a tys ten druhej. Opravdu uznavas a chapes jen co se ti hodi. mas pravdu

0/0
13.8.2008 0:42

5alfa

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dvojí metr?

Já to sem tahám jen proto, žes to tvrdil... Snad se za své výroky nestydíš? :-P

Nevím, zda jsem prděl do plínek, když Ty si sledoval Guantanámo, nevím, jakou to má souvislost, ale pokud ano, jsi jen "starý" trouba, co má být? V

Ano, máš černobílej svět, to je Tvůj problém. Pokud nemáš hrdiny a nepřátele, nevíš, co si počít. Je mi ctí být na jiné straně, než Ty, i když se halasně prohlašuješ za demokrata... R^ To dělal Hitler i Husák i Brežněv, z Tvého hodnocení sebe sama se opravdu nestřílí!

Zkus jen Ano-Ne. Mělo SNS mandát OSN k umístění 3500 mužů do JO?

0/0
13.8.2008 1:03

wiki5.5

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dvojí metr?

a kde jsem to tvrdil? vzdyt ti rikam, ze placas nesmysly. Ta otazka nema smysl, mandat na co?

0/0
13.8.2008 1:40

5alfa

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dvojí metr?

Kdyby to nebylo legrační, tak by to bylo trapný...  Tvrdil si to v diskusi "Filip Bohata  Osetie není Kosovo" A protože máš zjevně problém hledat relevantní informace, tak je to v diskusi na straně 5 (pokud se ta diskuse ale posune, bude to na straně s vyšším číslem)

Tady Ti napejstnu Tvuj blábol "Zaslepene tady nekdakejte proti Americe a podivejte se za cim jdou Rusove zatimco Guantanamo vzniklo az po teroristickem cinu. Proboha otevrete uz oci!" ;-D;-D

Tak tady je současný link

http://blog2.idnes.cz/diskuse.asp?iddiskuse=A080811_45687_blogidnes&razeni=&strana=5

Mandát na ochranu civilního obyvatelstva a to v nemocnici bylo. Nebo nebylo?

0/0
13.8.2008 18:24

wiki5.5

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dvojí metr?

prostacku, s tim ucelem o kterem se tady celou dobu bavime vzniklo (tedy ta cast) az po teroristickem cinu. Predtim to byla regulerni vojenska zakladna, ale v posledni dobe se "proslavila" veznenim teroristu. Ze se ti to musi psat polopate neni opravdu moje chyba.

0/0
13.8.2008 18:32

5alfa

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dvojí metr?

No vidíš, že ses to doučil... ;-D

Však Ti na to odpovědělo v tom vláknu dost lidí aby sis uvědomil, co to bylo za blábol... Ostatně vysvětlit a rozporovat jsi to mohl už tam, kdybys věděl, která bije.

Nelze než reagovat klasicky, Ty píšeš blábol, pak se ptáš kde, pak ho dostaneš, pak si přečteš co na to i ti ostatní a JÁ jsem prosťáček... ;-D;-D

Inu, pro prosťáčka, každej prosťáček, slovy klasika. R^ 

Ale je vidět, že když dostaneš celej link, tak to umíš najít, blahopřeji, zlepšuješ se! :-P

0/0
13.8.2008 19:23

wiki5.5

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dvojí metr?

ja vidim, ze ani psanemu textu nerozumis, zkus si to precist jeste jednou, ale asi je to zbytecne. Nic takoveho co rikas se nestalo a z demagogem je to opravdu ztrata casu. Sbohem

0/0
13.8.2008 19:57

5alfa

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dvojí metr?

ROLF.  Já rozumím psanému textu a máš tam několik příspěvků, "že s Guantanámem ses pomátl", nejen ode mne. Vysvětlovat si mohl tenkrát. Teď, když sis přečetl můj link a došlo Ti to, jsi jen pro smích.

A to si prý "sledoval" Guantanámo, když já ještě prděl do plínek! ;-D A ještě to Tvé "Probuď se!" R^

Takže zkus si ještě jednou přečíst, že když Ti něco dojde za den, tak z Tebe mám srandu.

S tím demagogem máš skoro pravdu, jen bych napsal raději "S" demagogem, než to "Z". Já to ale jako úplnou ztrátu času neberu, bavím se a Tobě občas něco dojde. A to přece není k zahození, hrdino!

Ale o tom Guantanámu jsme to nemuseli takhle rozebírat, ale je to Tvoje lejno, pokud se v tom chceš ráchat, Tvá volba.:-P

0/0
13.8.2008 20:29

wiki5.5

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dvojí metr?

Temur Iakobashvili also said on 07 August, that the South Ossetian militiamen were using, as he put it, "a new method" of attacking the Georgian villages.

"They open fire from hospitals and schools in order to provoke us on return fire in direction of their schools and hospitals and then to accuse us of barbaric actions," he said. "The international community should be seriously concerned over this."

0/0
13.8.2008 18:34

5alfa

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dvojí metr?

Já naprosto nezpochybňuji, že mandát na pochod na Tbilisi už mírotvorci ze SNS neměli.

Jen podotýkám, že mohli zbaběle stáhnout ocat jako Holanďani v Kosovu, nechat to eskalovat a pak by to zbombili Amíci zcela bez mandátu, viď? :-P

0/0
13.8.2008 18:27

wiki5.5

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dvojí metr?

to jsou kecy, ze uz me to nebavi, srovnavat jabka a hrusky Rv

0/0
13.8.2008 18:32

5alfa

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dvojí metr?

Tak jaké jiné řešení, které by neskončilo bombardováním Amíky bez mandátu OSN bys navrhoval?

Přece jsi říkal, že amíci neměli v Kosovu jinou možnost, když to tak eskalovalo. A eskalovalo to proto, že Holanďani stáhli osasy a nechali pozabíjet pár civilistů. Pak už jen pomsta střídala pomstu.

Oni puškama z nemocničních oken a hurá kanóny na ně? :-/ Ještě, že nemá Gruzie A bombu :-P

0/0
13.8.2008 19:28

Sawer

Heh

Pan autor je stejne naivni jako lidi ktery oznacil ve svym clanku, at si zjisti jaky bylo procento srbu v oblasti Kosova PRED BOMBARDOVANIM a NE TED !!! Zbytecne ze sebe delate...

0/0
12.8.2008 23:13

Slama

Pan Pohanka má pravdu

Pane Pohanko, máte pravdu. Osetie není Kosovo. Na rozdíl od Albánců nemají Osetové, národ, jehož počátky sahají až do starověku, svůj vlastní národní stát. Je jich také mnohem méně a jsou proto jako národ, na rozdíl od Albánců, ohroženi bezprostředním zánikem. Na území Jižní Osetie tvoří většinu již řadu století, na rozdíl od Albánců, kteří většinu v Kosovu získali až po 2. světové válce, následkem činnosti 1. Albánské divize SS Skanderbeg (Tito, ve snaze vytvořit společný stát s Albánií, nedovolil po válce návrat srbských uprchlíků ani potrestání válečných zločinů). Faktem je, že v Kosovu Srbové tvořili většinu obyvatelstva "jen" 1600 let. Dalším faktem je, že USA změnily anexí Kosova mezinárodní právo - nově má přednost řešení humanitární krize nad státní svrchovaností (původně idea současného francouzského ministra zahraničí Kouchnera) a je přípustné "humanitární bombardování" označeného viníka, včetně civilních cílů. Ovšem to je dovoleno pouze Spojeným státům - jediné supervelmoci.

0/0
12.8.2008 22:34

Severak

Autor se svymi hlupackymi nazory

Pane Pohanka, zavadejici jste vy a k tomu jeste cynik a hlupak. Podle vas by tedy opravnovat k urcitym zakrokum meli ucovat ruzne koofecienty procenta etniku delene dobou pusobeni na svem uzemi. Pohanko toto neni fotbalovy zapas o postup, ale pravo lidi si urcit kde a jak chteji zit. Toto slozite bodovani by samozdrejme meli urcovat lide povolani, tedy podle vas zrejme americti demokrate, kteri maji jeden metr pro Kosovo druhy pro Osetii  

0/0
12.8.2008 22:18

dasty84

Vzkaz administrátorům!

Proč je tahle slátanina v rubrice: Zaujalo nás? Něco to iDnes vypovídá, ale nic dobrého to není.

0/0
12.8.2008 20:01

dasty84

Nevím kdo je tady cynik

Říkate, že srovnávat Kosovo a JO je cynismus. Podle mě, je cynické bombardovat mezinárodní civilní rychlíky, tak jak to dělala USA v Kosovu. A vaše statistika uvádějící počet Srbů na Kosovu, je vrcholem cynismu. Dobře víte, že Srbové se výrazně stáhli z Kosova právě po bombardování jednotkami NATO (rozuměj USA). Vy to víte, ale raději tady uvádíte manipulativní statistiku. Vy jste cynik.

0/0
12.8.2008 19:59

dasty84

Pane redaktore

Budu vám muset doplnit vzdělání: ještě v roce 1929 žilo v Kosovu 61 % Srbů. V typická historická stavba na Kosovu není mešita, ale pravoslavný klášter. Pokud si to neuvědomujete, tak jste příslušníkem národa, kterému Srbové dvakrát nabídli pomoc: v roce 1938 a v roce 1968. Jediní Srbové se nás zastali v dobách těžkých zatímco USA a s ní celý západ se na nás vysr... Marně se snažím zamyslet nad hloubkou vašeho politicky angažovaného pro-amerického článku.

0/0
12.8.2008 18:36

dasty84

Re: Pane redaktore

A výsledkem mého zamyšlení je, že vy nejste ničím jiným než karikaturou novináře, které Zeman trefně nazývá idioty. Rusové páchali teror vždy. A vždy ho páchali i Američané: na Indiánech, v mexické válce, v Japonsku, ve Východním Timoru, v Severní Korei, ve Vietnamu, v Kosovu, v Iráku a v Afgánistánu, v Hondurasu, v Nikaragui, v Jižní Africe, v Kongu a na mnoha jiných místech. Každá velká velmoc páchala teror ve jménu svých zištných zájmů. Jen Amerika to nazývá mírovými misemi a humanitární válkou. Teror páchala Viktoriánská Anglie a Hitlerova třetí říše i Říše římská. A možná by ho páchala i ČR, kdyby měla 200 milionů obyvatel a vojenskou moc. Začněte svou práci dělat pořádně, nebo ji nedělejte vůbec.

0/0
12.8.2008 18:43





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.