Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
J

jezkovyvoci

19. 3. 2008 20:43
Nástin možné budoucnosti

A takhle to bude vypadat i v Bílém domě. Stále více stárnoucí a senilnějící McCain bude na oko vládnout a Lieberman z pozice víceprezidenta mu bude do ucha našeptávat, co má dělat. (V podstatě se nic nezmění na dosavadním stavu: prezident - loutka a silný našeptávající víceprezident v pozadí.)

A vzhledem k tomu, že každý ví, za jakou zemi Lieberman kope (Amerika to není), je jasné, jaký kurs můžeme od americké zahraniční politiky očekávat. :-)

0 0
možnosti
PO

POToole

19. 3. 2008 18:53
Mozna se prerekl,

mozna mel jenom "senior moment", jak se tomu v USA rika. V kazdem pripade z nej jako kandidata taky nejsem zrovna dvakrat nadsena...

0 0
možnosti

CART09

19. 3. 2008 14:39
Sunnité vs. Šííté

Já se obávám, že v tomto případě platí "bližší košile než kabát", takže společný nepřítel Západ je lákavější boj, než vnitroislámský. Takže ať už to bylo nebo nebylo přeřeknutí, tak spolupráci Íránu a Al-Kajdy jako vyloučenou nepovažuji...

Aneb, jak praví arabské přísloví: "já a můj bratr proti mému bratranci, já a můj bratranec proti celému světu"...

0 0
možnosti
JM

Jiří Míka

19. 3. 2008 17:36
Re: Sunnité vs. Šííté

aneb sbohem rozume

pojmy vs dojmy

zda se ze uz nema smysl psat clanky obsahujici fakticke informace, lidi uz fakta nezajimaji :-(

0 0
možnosti
GKB-

Glock každopádně bez -e

19. 3. 2008 13:51
Jsem rád

Jsem rád, že jste zpět. R^;-D

0 0
možnosti
JM

britta

19. 3. 2008 13:44
autorovi

Nemohl byste vysvětlit malinko víc situaci mezi oběma skupinami muslimů, abychom pochopili lépe McCainovo škobrtnutí?

0 0
možnosti
A

antizelenka

19. 3. 2008 14:24
Re: autorovi

britto musíš umět číst v textu, autor tam má červený odkaz více zde :-)

ale vysoce oceňuji snahu porozumět hlouběji problému, to se často nevidí, jen tak dál

0 0
možnosti
N

Nakadah

19. 3. 2008 13:31
..

Nemyslim si ze by McCain pred prumernymi volici vypadal az tak hloupe. Pro takoveho volice bude jeden muslim stejny jako druhy, at uz sunnita nebo siita. Nak

0 0
možnosti
  • Počet článků 57
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2978x
Vít Pohanka je zpravodajem Českého rozhlasu ve Washingtonu