Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

kolinskyjezisek84

3. 2. 2008 2:39
moderni je nekourit...

Zda v restauraci, baru ci putice neni preci rozhodnuti pro politickou reprezentaci, ale majitele daneho podniku. Jsem kurak, ale i prez to chodim do nekurackym hospod i restauraci daleko radeji ikdyz si velmi casta pekne zajdu... Na cigaretku si proste jednou za hodku odskocim ven!!!  Ziji v pomerne malem meste 30 tisic obyvatel, ale i tady podnikate samy pochopily co chceme a oteviraji nam dalsi nekuracek podniky... Nenut te mi nekoureni zakonem jsem uz veliky a nekuracke zarizeni si umim najit sam. Zakon dekuji nechci

0 0
možnosti

dedamraz

8. 1. 2008 13:00
z belgie

V Belgii ziju a jsem nekurak, nekdy militantni, zvlast pokud mi nekdo bafa do jidla, protoze prave dojedl a po obede ci veceri si proste musi zapalit...a rekl bychm ze to tady funguje dobre...v restauracich se nekouri a nikomu nedela problem to rozlisit, navic kazdej podnik ma na dverich cedulku, ze ktery se to da poznat...v barech se kouri, no ale to kousnu, tam nechodim jist, akorat me stve, ze mi pak smrdi obleceni....takze ckanek oravdu o nicem...

0 0
možnosti

MirkaP

8. 1. 2008 10:23
hezký protimluv

"v klidu hltavě kouří"

0 0
možnosti

buxus

8. 1. 2008 11:29
Re: hezký protimluv

To přece není protimluv. Hltavě kouřit  a přitom běžet, to asi nelze; dotyčný by se brzy zakuckal...

0 0
možnosti

Josef Myslín

8. 1. 2008 8:11
Vždy existuje řešení

Nelze zakázat kouření na soukromé party. Tudíž v hospodě budou lidé, kteří oficiálně budou mít zamluvenou hospodu pro soukromou oslavu. A samozřejmě, že mohou vybírat, koho si na ni pozvou. Jinými slovy - z veřejné hospody se stane podnik provozující soukromé oslavy. Nehledě na to, že ten, kdo si hospodu zamluví, může velmi elegantně určovat, kdo v hospodě je a kdo nikoliv.

0 0
možnosti

buxus

8. 1. 2008 9:12
Re: Vždy existuje řešení

Tohle se děje i nás, i když v jiné poloze. Několikrát se mi stalo, že jsem chtěl do restaurace, kde mi sdělili, že je vyhrazena pro zahraniční cestovku (z hlediska restaurace je to praktické, vaří se jen dvě tři jídla a je zajištěna vysoká obsazenost stolů). Tak jsem tam přestal chodit. Ne, že bych trucoval, ale prostě jsem se nemohl spolehnout, že tam nejdu zase zbytečně. Asi tak uvažovali i ostatní - restauraci brzy zavřeli, turisti je neuživili.

0 0
možnosti

petr stursa

8. 1. 2008 7:48
Podivejte se

co takhle do vasich soukromych pŕoblemu nezatahovat dalsi lidi? Bojujete s kourenim, vadi vam kour, no tak nelezte tam, kde je kuracka restaurace. Existuji i nekuracke, kam zajdu treba ja, protoze nekourim. Ale nechapu, rpoc bych mel nekomu narizovat, aby udelal nekurackou restauraci.

0 0
možnosti
  • Počet článků 57
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2978x
Vít Pohanka je zpravodajem Českého rozhlasu ve Washingtonu