Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

čtenář

18. 12. 2007 9:12
Paní Jano,

nechte toho! myslíte si, že jste vtipná. A co vůbec řešíte? Nemáte jiné starosti?

0 0
možnosti

S12345

17. 12. 2007 20:42
STB

Nevím sice co ten pan Strož v Mnichově s Krylem dělal, ale z těch veršů mám pocit, že tam byl vysazen STB aby mapoval Karla, jinak se snad musel zbláznit, což potvrzuje fakt, že zastupuje v Bruselu komunisty, tož práci čest soudruhu.....

0 0
možnosti

petr stursa

17. 12. 2007 18:53
Zvlastni

Nemuzu se zbavit pocitu, ze tohle neni poezie komunisticka, ale spis nacisticka. Na druhou stranu, oboji si je dost podobne a ja nejsem kritik, takze tezko rict.

0 0
možnosti

Pohanka - autor

17. 12. 2007 20:32
Re: Zvlastni

Milá paní Jano,

v Bruselu jsem, abych informoval především o dění spojeném s Českou republikou. Je mi jedno za kterou stranu je dotyčný poslanec v Evropském parlamentu. Kdyby byl z ODS, napsal bych o tom také. Kdyby byl z ČSSD napsal bych to také. Kdyby byl zvolený za Evropské demokraty, nebylo by to jinak.

O akci pana poslance Strože mne informovala tisková mluvčí KSČM a ta mi také poslala onen vzorek jeho poezie. Nebyl jsem to já, kdo to našel a bez jeho svolení umístil na svůj blog.

Jestli má někdo tendenci kádrovat, jste to evidentně Vy.

0 0
možnosti

Jana

17. 12. 2007 17:55
Máme v Bruselu zpravodaje, nebo ideologického posluhu ?

Pane Pohanko, předpokládám , že jako zpravodaj jste v Bruselu za peníze koncesionářů, tedy i za moje a předpokládám , že jste tam proto, abyste informoval o EU a ne kádroval poslance EP.

Vzhledem k tomu, že si to asi nejste schopen uvědomit, tak Vám pro jistotu sdělím ještě jednu skutečnost . V době kdy Vy jste v ČSSR tahal kačera a nosil "odvážně " pionýrský šátek, byl pan Strož v emigraci v Mnichově a pomáhal např. Karlu Krylovi.

Pane  Pohanko, myslela jsem si, že do Bruselu neposílají každého troubu , jehož duševní obzor končí "včerejším článkem" v Mf Dnes, kde sedí, ti kteří spílali Strožovi před dvaceti léta stejně jako dnes . Myslela jsem si , že do Bruselu posílají lidi chytré , nebo alespoň takové, kteří jsou schopni za pobytu v Bruselu zmoudřet . Bohužel jsem se mýlila. 

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS